Vejen til Unified Communications
Løsninger indenfor området Unified Communication
repræsenterer et paradigmeskifte inden for måde vi kommunikere.
Løsningerne sikker en effektiv og fleksibel interaktion
imellem medarbejdere.
Fra kendte brugergrænsesnit som for eksempel Microsoft Outlook eller Lotus
Notes har medarbejdere adgang til at se hinandens tilgængelighed.
Samtidig kan man se, hvilke kommunikationsformer som vedkommende er
tilgængelig på. Dermed startes kommunikationen med et enkelt klik med musen,
løsningen giver således adgang til hurtig og korrekt dialog, hvormed Med denne
enskab er det vældig let at starte en dialog og samarbejde med udgangspunkt i
den kommunikationsform, som passer bedst. Interaktionen kan gøres uafhængig af,
om du befinder dig på jobbet, på hjemmekontor eller er ude at rejse. En sådan
fleksibilitet kan være et vigtigt og helt afgørende element for at fremstå som
et attraktivt arbejdsstede.
Den ansattes bærbare PC kan fungere som telefon, med samme telefonnummer og
tjenester som på den faste arbejdspladsen. Mobilintegration kan også være en del
af sådanne løsninger, hvor en kombineret mobil- og WLAN telefon kan bruges til
alle tale- og meddelelsestjenester (IM, e-post, IP-telefoni og tilstedeværelse).
For at bistå vores kunder i processen med at indføre Unified Communication har
Intelecom udarbejdet et koncept for at sikre en vellykket indførelse af
kommunikationsplatformen. Konceptet viser hvilke faser, som skal gennemføres,
samt alternative løsninger og teknologier.
Intelecom har et af Skandinavens førende miljøer indenfor integration af tale
og data, og vi har den erfaring og kompetence, som er nødvendig for at bistå
vores kunder på vejen til Unified Communication – og for at realisere en
vellykket implementering.
|